شناسهٔ خبر: 177721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه گذشته انجام شد؛

بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی در زنجان

راهداری زنجان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بهسازی و انواع روکش آسفالت نزدیک به ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، سید ناصر موسوی، معاون فنی و راه‌های روستایی این اداره کل گفت: بیش از ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی طی ۶ ماهه اول سال جاری عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این حجم از عملیات در راه‌های روستایی و فرعی استان زنجان بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

موسوی ادامه داد: از ۴ هزار و ۹۶۱ کیلومتر راه روستایی در استان زنجان ۳۸۵ کیلومتر راه خاکی در روستاهای با بیش از ۲۰ خانوار وجود دارد که نیاز به مسیر آسفالت دارند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اعتبار مورد نیاز برای آسفالت و بهسازی مجموع این راه‌ها را ۱۵ هزار میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: در صورت تامین منابع مالی نسبت به بهسازی و آسفالت این راه‌ها در سال‌های آتی اقدام خواهد شد.